משפחת שנקר משתתפת בצער המשפחות השכולות ומאחלת החלמה מהירה למשפחות הפצועים, ומייחלת לחזרת החטופים והשבויים לביתם.

קורס ניהול מוצר (אונליין)

בתכנית ללימודי ניהול מוצר דיגיטלי, מסלול לימודים ייחודי בהיקף 30 שעות, מרצים שמגיעים מהתעשייה יעניקו לכם רקע תיאורטי וכלים מעשיים לעבודה כמנהלי מוצר.

ניהול מוצר (Product Management) הוא תחום צומח שהעוסקים בו נהנים מאפשרויות תעסוקה רבות בענף ההייטק ומחוצה לו, כשכירים או כעצמאים. 

מנהל מוצר (Product Manager) הוא בעל התפקיד שאחראי על אסטרטגיית המוצר ועל ניהול הפעילות הקשורה בו לאורך מחזור חייו, כולל אפיון, עיצוב, פיתוח, שיווק, מכירות ושירות. 

על התכנית

התכנית ללימודי ניהול מוצר דיגיטלי ("קורס ניהול מוצר") של שנקר היא מסלול ייחודי בהיקף של 30 שעות אקדמיות, שנועד להכשיר מנהלי מוצר באמצעות הקניית ידע תיאורטי לצד כלים פרקטיים ושיטות עבודה עדכניות. 

צוות ההוראה מורכב מאנשי מקצוע מנוסים שעבדו ועובדים עם ועבור חברות גדולות, ארגונים בינלאומיים וסטארטאפים מקומיים, ומביאים איתם ידע מעשי מהשטח לצד מגוון התמחויות משלימות.

הלימודים ייערכו במתכונת מקוונת בזום ויכללו שיעורים, תרגילים ומבחני בית. בין השאר, התלמידים ינתחו מוצרים קיימים, יראיינו מנהלי מוצר, יבנו אסטרטגיה מוצרית למוצר חדש, ועוד.

ניהול מוצר: למה בשנקר

תכנית הלימודים שלנו נבנתה על-ידי Product Leaders, מנטורים שמדריכים ומייעצים למנהלי מוצר, מנהלים בכירים ויזמים. זוהי התוכנית המקיפה מסוגה בישראל. 

כל התחומים בהם ניהול מוצר נוגע הם תחומים שמפתחים ומלמדים בשנקר – תקשורת חזותית ועיצוב תעשייתי, הנדסת תעשייה וניהול, הנדסת תוכנה, עיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים, UX/UI. 

המרצים

ראש התוכנית נורית גזית, בעלת למעלה מ-20 שנות ניסיון בתחום ניהול המוצר, כבעלת תפקיד ו/או כיועצת עצמאית לחברות רבות, בהן לוגיה (סלקום), מיקרוסופט ישראל, Pepper (בנק לאומי), CoolVision ואחרות.

צוות ההוראה: נורית גזית, עדי שמורק, אלון בינמן, נועה קרסל, אריאל קדם, רוני פיאלקוב.

מרצים אורחים: ענבל מירון, סמנכ״לית מוצר Morning (חשבונית ירוקה); שני פרג׳ון, פרודקט ליד Rupert; יניב יעקובוביץ, סמנכ״ל מוצר ועיצוב OneStep, לשעבר מנהל מוצר בגוגל וב-PayPal.

  • הקורסים שמרכיבים את התוכנית והנושאים העיקריים הנדונים בהם:

    1. מבוא לניהול מוצר
    2. תרבות מוצרית
    3. סביבת מתודולוגיות עבודה
    4. אסטרטגיה מוצרית
    5. דיסקברי
    6. דאטה ואנליטקס
    7. מחקר שוק ומחקר משתמשים
    8. כלי אפיון
    9. ראיונות לתפקיד
    10. הרצאות אורח בנושאים:
    • B2C ומיתוג מוצר מחדש
    • ניהול מוצר בגיימינג
    • טיפים וטריקים בחיי היום יום

    הלימודים ייערכו במתכונת מקוונת בזום ויכללו בכל שיעור לימודים תיאורטיים, סדנא מעשית ותרגול מול הכיתה. בין השאר, התלמידים ינתחו מוצרים קיימים, יראיינו מנהלי מוצר, יבנו אסטרטגיה מוצרית למוצר חדש, ועוד.

  • בוגרי הקורס יקבלו תעודת גמר.
    קבלת התעודה מותנית בנוכחות ב-80% מהשיעורים, השתתפות פעילה בתרגילים והגשת הפרויקטים.

מידע כללי

  • ימים ושעות

    יפורסם בהמשך.

  • משך הקורס

    12 מפגשי אונליין שבועיים בני 3 שעות כ"א, בהיקף כולל של 30 שעות אקדמיות (הרצאות אורח יימשכו 1-1.5 שעות)

  • קהל היעד

    מועמדים לתפקידי ניהול מוצר; בעלי תפקידים ו/או רקע קודם בשיווק, עיצוב, פיתוח או ייצור, שמתכננים הסבה מקצועית; מנהלי מוצר ומנהלי שיווק ששואפים להעמיק את הידע המקצועי שלהם בתחום.

  • מרצים

מהבלוג