עיתונות אופנה

כולנו צורכים אופנה, עוסקים בה ומדברים עליה ללא הרף, ולאחרונה נדמה שכולם גם כותבים עליה. מערוצי טלוויזיה ואתרי אינטרנט, דרך מגזינים ועיתונים, עד לבלוגים, דפי פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר - השיח האופנתי תוסס ובועט, לא נח לרגע, מתפתח ומתרחב ומציע אינספור עדכונים, פרשנויות ונקודות מבט על הנעשה בתחום.

חיים ונושמים אופנה וחולמים להשתלב בתחום התקשורת? ביה"ס לסטיילינג של שנקר פותח לכם את הדלת לעולם העיתונות ומציע לכם ללמוד מהטובים בתחומם איך לעשות את זה!

קורס עיתונות אופנה יספק לכם היכרות קרובה עם אמצעי המדיה השונים ויעניק לכם את הכלים לכתוב, לערוך, לבקר, לראיין ואפילו לעשות מזה כסף.

במסגרת הקורס נכיר את אמצעי התקשורת השונים (מגזינים, אתרים, בלוגים וכו') ואת דמויות המפתח בתעשייה וניחשף למקורות מידע עדכניים. בהנחיית עיתונאים ועורכים מובילים, בהם טל אלבלנסי-פרבר (מגזין GOStyle) ולירוי שופן (העורך לשעבר של וואלה! אופנה), נתנסה בסגנונות שונים של כתיבה עיתונאית בתחום האופנה ונקבל טיפים כיצד לבלוט בזירה תחרותית ולזכות בעבודה.

דגש מיוחד יינתן בקורס לפיתוח וקידום פלטפורמות רשת אישיות: בלוגים, עמודי פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, תוך עמידה על המאפיינים הייחודיים לכל אחת מהן והאפשרויות הגלומות בהן לפרנסה.

המרצים:

שירי ויצנר, עיתונאית אופנה וסטייליסטית מובילה. 
מרצים אורחים.

תעודות גמר לבוגרים:

בסיום הקורס יחולקו תעודות גמר. קבלת התעודה מותנית ב-80% נוכחות בקורס, הכנת שעורי בית והגשת פרוייקט גמר. למצטיינים תינתן אפשרות לסטאז' באחד באמצעי המדיה המובילים בתחום.

    • מבוא לעולם אופנה: היכרות עם מושגי יסוד, מילים וביטויים // תולדות האופנה במאה ה-20 וה-21.
    • עולם עיתונות האופנה: מה ההבדל בין כתיבה למגזינים, אתרים ובלוגים, מה בין כתיבה מערכתית ומסחרית ומיהן הדמויות המובילות בכל תחום.
    • כתיבת אופנה עיתונאית: מה זה ומה ההבדל בין אייטם, כתבה, ראיון, תחקיר, סקירת קולקציה, טור אישי, כתבת פרופיל וביקורת אופנה // רכישת כלים לכתיבה והתנסות מעשית.
    • עריכה על קצה המזלג: איך מגישים כתבה, איך מוציאים כותרת/כותרת משנה/בחירת תמונות/ לידים/כתיבת תקציר ועוד.
    • חלון לתעשייה: היכרות עם אנשי המפתח בתעשיית האופנה: צלמים, כתבים, סטייליסטים ובלוגרים.
    • אופנה ברשת: היכרות עם הפלטפורמות השונות ועמידה על ההבדלים ביניהן // כתיבה ושיווק אישי ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר) // דמויות מפתח בתחום // כלים לבלוט בזירה // דרכים להתפרנס מכתיבת טורים אישיים/כתבות/פוסטים וכו'.
    • בלוגים: איך כותבים בלוג ומה הופך אותו להיות משמעותי // דרכים להתפרנס מבלוג אישי/מקצועי.
       

מהבלוג

מידע כללי

  • ימים ושעות

    יפורסם בהמשך.

  • משך הקורס

    15 פגישות של 3.5 שעות אקדמיות כל אחת, פעם בשבוע בשעות הערב, סה"כ 53 שעות אקדמיות. 

  • קהל היעד

    כל מי שמעוניין ללמוד ולהשתלב בעיתונות האופנה לסוגיה השונים.

  • מרצים
    ומרצים אורחים
  • למידע נוסף ולהרשמה

    אורלי וכניש

קורסים נוספים