בניית מותג אופנה עצמאי

קורס בניית מותג אופנה עצמאי מיועד לבוגרי הקורסים ציור אופנה ועיצוב ובניית קולקציה (או בעלי רקע תואם אחר) ומהווה את השלב הבא בדרך לעיצוב מותג עצמאי.

הקורס יעסוק בפיתוח מיומנויות עיצוביות וציוריות על מנת לתרגם אותן ליצירת קולקציה אישית. במקביל, נלמד ליישם תוכניות לפיתוח עסקי של מותג אופנה.

את הקורס יובילו ארז עמירן ומיקי קידר שיחלקו ביניהם את הנחלת המיומנויות הנדרשות לבניית מותג אופנה – מהסקיצות הראשוניות ועד הקמת העסק. תוך כדי התאמתו הן לחזון האישי של המעצב והן לתנאי השוק.

על המרצים:

ארז עמירן, מעצב אופנה, מורה, מנחה ויועץ. שימש כמעצב של מותגים מקומיים ובינלאומיים, בהם גדעון אוברזון, גיבור-סברינה, הוגו בוס ונינו צ'ירוטי. כותב על-אופנה, סטייל ומה שביניהם, בהארץ, Xnet ומקומות נוספים. כיהן בתפקידי הוראה בכירים באקדמיה. מלמד איור אופנה במחלקה לעיצוב אופנה ובמחלקה ללימודי חוץ של שנקר.

מיקי קידר, מעצב טקסטיל ויזם בינלאומי. מתמחה בקשר בין עיצוב ושיווק, מלמד קורסים בניהול עיצוב במחלקה לעיצוב טקסטיל בשנקר. הקים ומוביל את חברת Loopa. חוקר מכון המחקר לטקסטיל CIRTex ונציג תו בינלאומי לטקסטיל אקולוגי OEKO-TEX. משמש כנציג הרשמי של חברת הטקסטיל האוסטרלית KAS בישראל.

    • הגדרת קו עיצובי מאפיין – "איזה מעצב אני רוצה להיות".
    • הגדרת קהלי יעד, מטרות, איתור מתחרים, חקר שוק וכיוונים.
    • איסוף חומרים לבניית קולקציה – רישום מהיר, סקיצות, לוחות צבע והשראות.
    • בניית קולקציה לפי תת נושאים (מהמיטה עד למיטה) – משלב הסקיצות עד לשלב הפרזנטציה המאוירת – עיצוב וציור של קבוצות מערכות לבוש מגוונות ותהליך של מיון ועריכה.
    • הכרת בדים, שימושים והתאמות.
    • עבודה מול תחזיות אופנה – היכרות עם עולם תחזיות האופנה, עיבוד ותרגום טרנדים עולמיים.
    • איור בטכניקות מעורבות לפי חומרים שונים.
    • ציור טכני.
    • שדרוג חומרים – הקניית "אישיות" לחומרי גלם ויצירת מילון טקסטילי אישי.
    • בחירת קולקציית די.אנ.איי לביצוע.
    • מיתוג.
    • נוכחות עסקית ברשת האינטרנט – איך עושים את זה אפקטיבי ובזול.
    • הקמת תכנית עסקית וניהול תזרים.
    • ניהול עסק אופנה – one man's show.

גלריית עבודות

מהבלוג

מידע כללי

קורסים נוספים