סקולינריה פרו: שיווק למסעדנים

בקורס השיווק למסעדנים של שנקר, תלמדו מהמומחים את הדברים שעליכם לדעת כבעלים, מנהלים או מנהלי שיווק של מסעדה או בית עסק אחר בתחום המזון.

זוהי תוכנית לימודים ראשונה מסוגה המתמקדת בניהול השיווק בעסקי מזון ומסעדות ומועברת על ידי מומחי שיווק מובילים בתחומם. 

משתתפי התוכנית יכירו את ערוצי השיווק העיקריים, ילמדו איך לבחור באלו המתאימים לעסק שלהם, כיצד לעשות בהם שימוש מיטבי, וכיצד למדוד תוצאות ולשפר אותן.

ראו רשימת הנושאים ומרצים שילמדו בקורס להלן.

  • שיווק דיגיטלי למסעדנים 
    "איך רואים תוצאות משיווק דיגטלי ברשתות החברתיות". 
    ברק בן שמעון, מומחה שיווק דיגטלי, מרצה במכללה למנהל, elevation ובגוגל. 

    יסודות השיווק למסעדות
    "מה עושים עם תכנית שיווק ואיך זה מתרגם להצלחת המסעדה". 
    רויטל הכט, יועצת אסטרטגיה קמעונאית המתמחה בשיווק לרשתות ומרכזי קניות.

    ספקי תנועה 
    "אתרים, שוברים, עמלות והסכמים - איך לנהל את זה ולהרוויח". 
    רונן ארדיטי, לשעבר הבעלים של "בליני" ו"בונגוסטו", כיום מנהל את מסלול לימודי המסעדנות ובמקביל את בית הספר הבינלאומי ליין IWSI המייצג את WSET בישראל.

    משלוחים ושיווק 
    "ספקי משלוחים - תוספת הכנסה או גזילה מחרידה?" 
    אמרי גלאי, מנכ"ל וולט.

    יחסי ציבור 
    "שיווק איכותי לקהילות אוכל, עיתונות אוכל ובלוגרים". 
    אפרת אנזל, אשת תקשורת ותוכן קולינרי.

    שירות לקוחות ככלי שיווקי 
    "איך לא 'לבזבז' אורחים".
    רותם גורל ותום ווקר, בעלים של חברת TORO -  פתרונות אירוח ושירות למסעדות, העובדים באופן יומיומי עם מיטב המסעדות ובתי העסק בתחום המזון. 

מהבלוג

מידע כללי

  • ימים ושעות
    מועדי קורסים קרובים
    אוקטובר 2021
  • משך הקורס

    28 שעות אקדמיות ב-7 מפגשים בני 4 שעות אק' כ"א, בשעות הערב

  • קהל היעד

    שכירים, עצמאים ובעלי עסקים בענף המסעדנות, וכל מי שעוסקים או מתכוונים לעסוק בשיווק בתחומי המזון וההסעדה.

  • מרצים
    רונן ארדיטי רק בן שמעון, רויטל הכט, רונן ארדיטי, אמרי גלאי, אפרת אנזל, רותם גורל, תום ווקר
  • למידע נוסף ולהרשמה