משפחת שנקר משתתפת בצער המשפחות השכולות ומאחלת החלמה מהירה למשפחות הפצועים, ומייחלת לחזרת החטופים והשבויים לביתם.

יצירת קולקציה מסחרית והפיכת הלקוח לקבוע

קורס חדש למעצבים/ות וליזמים/ות בתחום האופנה המעוניינים לפתח קולקציה שנמכרת בפועל – משלב הרעיון וההשראה ועד למוצר מדויק שמגיע ללקוח/ה.

קורס זה מיועד למעצבים/ות בתחילת הדרך, יזמים/ות ובעלי/ות מותג קטן או רעיון לקולקציה ראשונה, שמעוניינים/ות להבין כיצד מתכננים קולקציה מסחרית בפועל - כזו שמתאימה לייצור, לשיוק, ולצרכים אמיתיים של לקוחות.

בניגוד לעבודה בוטיקית או חד־פעמית, פיתוח קולקציה מסחרית דורש הבנה של מבנה, סדר, קהל יעד, תמחור, בד, ותקשורת עם ייצור - תהליכים שלא נלמדים במסגרת האקדמית הקלאסית.

במהלך הקורס נלמד כיצד לחבר בין העולמות: השראה, עיצוב, צרכים שיווקיים ויכולת ייצור. כל בוגר/ת מהקורס י/תצא עם הבנה מעשית כיצד לבנות קולקציה שנמכרת - ולהתחיל את הדרך כמותג עצמאי עם בסיס עסקי.

הקורס משלב הרצאות פרונטליות, תרגול מעשי, עבודה אישית וקבוצתית.

למי הקורס מיועד?

  • למעצבים/ות בתחילת הדרך
  • לבוגרי מסלולי עיצוב אופנה המעוניינים בתרגום פרקטי לעולם האמיתי
  • לפרילנסרים, עצמאים או יזמים עם רעיון למותג
  • למי שרוצה להיכנס לעולם הקולקציות אבל לא בטוח מאיפה להתחיל

אילו בעיות הקורס פותר?

  • חוסר סדר ובלבול בשלבי פיתוח הקולקציה
  • חוסר הבנה של צרכים אמיתיים של לקוחות
  • תכנון לא ריאלי מבחינת תקציב, צבעים, פריטים, מידות
  • קושי בתמחור נכון והכנת פריטים לייצור
  • פער בין עיצוב אישי לבין מוצר שניתן למכור ממנו יחידות רבות
    • ההבדל בין קולקציה תדמיתית לקולקציה מסחרית
    • מחקר לקוח: פרסונה, מתחרים, מגמות
    • בניית קולקציה כסטים: פריטים, צבעים, מידות
    • מבנה תיק מוצר (Tech Pack) והבנת תקשורת עם יצרן
    • חישובי תמחור בסיסיים והתאמות לשוק היעד
    • סיפור קולקציה: איך בונים נרטיב שמתחבר ללקוחה
    • יסודות בשירות, נאמנות לקוחות ובניית קהל חוזר
    • מצגת גמר של מיני-קולקציה מתוכננת

מרעיון טוב לקולקציה מסחרית

מידע כללי

  • ימים ושעות
    מועדי קורסים קרובים
    19.10.2025 | רמת גן
    ימי ראשון בין השעות 17:00-20:00

  • משך הקורס

    12 מפגשים

  • קהל היעד

    מעצבים/ות בתחילת דרכם, בוגרי מסלולי עיצוב אופנה, עצמאים ויזמים עם רעיון למותג, וכל מי ששואף לבנות קולקציה ולהציג כמותג מסחרי.

  • מרצים
  • פרטים ובירורים

    גלית פבון

מהבלוג