יריב ברנבלום

בעל ניסיון של קרוב ל-20 שנה בתחומי בתקשורת השיווקית, ניהול השיווק והדיגיטל. רואה חשבון בהכשרתו, ובוגר תואר שני בהצטיינות בפרסום ושיווק. מביא עמו נסיון עשיר בשיווק, פרסום ומכירות של מגוון מותגים ישראלייים ובין לאומיים, כולל שיווק תערוכות ויוזמות תרבות. 

בין השאר הקים וניהל את מחלקת התקשורת השיווקית של קבוצת גוטקס, עבד כסופרווייזר בכיר במשרדי פרסום דיגיטלי וכן כמנהל שיווק ומכירות בתחום הרפואי. כיום מנהל השיווק אונליין של שופרסל ומרצה במספר מוסדות אקדמיים.

במסגרת התכנית לאוצרות מרצה יריב על חשיבה שיווקית לאוצרים.