משפחת שנקר משתתפת בצער המשפחות השכולות ומאחלת החלמה מהירה למשפחות הפצועים, ומייחלת לחזרת החטופים והשבויים לביתם.

מציאות מדומה (VR) ובינה מלאכותית במשחקים

קורס מתקדם לפיתוח יישומי מציאות מדומה ושימוש בכלי בינה מלאכותית (AI) עבור מפתחי ומעצבי משחקים. הלימודים במתכונת אונליין (זום).

בשנת הלימודים 2024-2025 התוכניות לפיתוח ועיצוב משחקים עודכנו. הקליקו כאן למעבר לדף התוכנית המעודכנת.

 

אנחנו מזמינים אתכם לצלול איתנו לתוך העולם הכובש של המציאות המדומה (VR) ולרכוש יכולות לפיתוח ועיצוב משחקים עם כלי בינה מלאכותית, בתוכנית הלימודים המיוחדת שלנו.

התוכנית ללימודי מציאות מדומה ובינה מלאכותית במשחקים מציעה הכשרה ייחודית שמשלבת טכנולוגיה חדשנית ומשחק יצירתי, מעיצוב ופיתוח ממשקים חדשניים, סביבות VR ועולמות משחק סוחפים, ועד ליצירת צעצועים שמגיבים למשתמש. 

בין אם אתם חולמים ליצור צעצועים חינוכיים, חוויות משחק חדשניות או מוצרי בידור ייחודיים, הקורסים הכלולים בתוכנית יספקו לכם את הידע והמיומנויות להביא את הרעיונות שלכם לחיים בתחום ההולך ומתפתח של מציאות מדומה ומשחק אינטראקטיבי תוך שימוש בכלים וטכניקות מתחומי ה-AI. 

ניתן לממש את כספי הפקדון הצבאי רק ברישום לתוכנית המלאה (עיצוב ופיתוח משחקים). 

קורס מציאות מדומה במשחקים

הנושאים העיקריים הנלמדים בתוכנית: 

  • מבוא לטכנולוגיות מציאות מדומה (VR). 
  • כלי חומרה ותוכנה, מודלים ועיצוב תלת-מימד עבור סביבות VR. 
  • שימוש בכלי בינה מלאכותית לעיצוב ופיתוח, סאונד, לוגיקה וסטוריטלינג במשחקים.
  • פיתוח ועיצוב סביבות, דמויות, ממשקים, סיפורים וטריילרים באמצעות מגוון כלי AI.
  • שימוש בכלים ייעודיים לעיצוב חווית משתמש וממשק במשחקים. פתרון בעיות עיצוב ו-UI/UX. 
    עקרונות, טכניקות ושימוש בתוכנות ייעודיות ליצירת פיקסל ארט ומשחקים שמבוססים עליו.
  • חקר עתיד המשחק והבידור באמצעות טכנולוגיות מתפתחות.
     

תוכנית הקורסים:

  • פיתוח משחקים ל-VR עם מנוע Unreal, מעבדת VR עם רומי ארדן. 

    הכלים והטכניקות מובילים ליצירת משחקים וסביבות ב-VR | מערכת Nanite; יצירת טקסטורות וירטואליות, חומרים ותאורה ייחודיים; הטמעת דמויות היפר ראליסטיות (MetaHuman) בסביבה המשחקית; שימוש בכלי ה-AI, האנימציה, הסינמטיקס והווירטואל פרודקשן של Unreal.
     
  • UX/UI  למשחקים - מבוא ויסודות, סדנת מחשבים עם יותם שטרית.

    יצירת ממשקי משתמש אינטואיטיביים, יעילים ומרתקים, תוך התמקדות בממשקים מעולם המשחקים | השפעת ממשק המשתמש על חווית המשחק; עקרונות עיצוב UX/UI (כגון היררכיה חזותית, ניגודיות, קריאות ופשטות); שימוש מושכל בכלים ותוכנות ייעודיים; פתרון בעיות עיצוב.
     
  • פיתוח משחקים בעזרת AI, סדנת מחשבים עם גיל אלנקווה.

    שימוש בכלים חדשניים מעולם הבינה המלאכותית ליצירת סביבות, דמויות, ממשקים, סיפורים וטריילרים למשחקים | שימוש מעשי בכלים ChatGPT, Construct 3, ElevenLabs, פוטושופ, Stable Diffusion, Midjourney, Scenario.ai ו-Pika Labs. פיתוח מיומנות מקיפה לפיתוח משחקים עם AI.
     
  • עיצוב Pixel Art סדנת מחשבים עם יותם שטרית.

    לומדים להפוך רעיונות למשחקים תוך שימוש בפיקסל ארט | פיקסל ארט: מהי, איך היא משתלבת במשחקי מחשב, עקרונות העיצוב המרכזיים; שימוש בכלי תוכנה ייעודיים כמו Aseprite; שימוש בקומפוזיציה, צבע, טיפוגרפיה, טכניקות צביעה, הצללה, אנימציה ועוד.
     

קורסי פיתוח משחקים נוספים במחלקה:

קורסי משחקים

 

מידע כללי

  • ימים ושעות

    יפורסם בהמשך.

  • משך הקורס

    117 שעות. הלימודים נמשכים כחודשיים וחצי. 

     

  • קהל היעד

    מפתחים ומעצבים שרוצים להתפתח בתחומי המציאות המדומה ופיתוח משחקים באמצעות AI.

  • מרצים
  • פרטים ובירורים

    נינה סקיבנבסקי

  • הקורס מוכר למימוש כספי הפיקדון לחיילים משוחררים

מהבלוג