משפחת שנקר משתתפת בצער המשפחות השכולות ומאחלת החלמה מהירה למשפחות הפצועים, ומייחלת לחזרת החטופים והשבויים לביתם.

להקים מסעדה, להגשים את החלום

תותי קלמן, פרסומאית לשעבר, החליטה להגשים חלום ולעבור לעולם המסעדנות. בדרך לשם היא למדה בתוכנית לימודי המסעדנות של שנקר, והיא רוצה לשתף בכמה לקחים חשובים.

"הגעתי לתוכנית לפני שנתיים, כשהייתי במעין סוג של אי וודאות. הייתי לפני כן סמנכ"לית במשרד פרסום. החלטתי לקחת הפסקה של שנה כדי להגשים חלום משותף שלי ושל בן הזוג שלי, לפתוח מסעדה".

"זה כיף שיש חלום, וזה הצעד הראשון, אבל לפני שהחלום הזה מתפוצץ לך בפנים כדאי ללכת וללמוד דבר או שניים. או כמו שהסבירו לנו בתחילת הקורס: עדיף להמר על דמי הלימוד מאשר לאבד את כל הכסף על חלום שהתפוצץ".

קורס מסעדנות - תותי קלמן על הקמת מסעדה

מבחינתה, היא מספרת, מטרת הלימודים הייתה להעלות אותה על הדרך הנכונה "ולהציב אותי שני מקומות לפני כולם". בדיעבד היא אומרת: "אין ספק ששנקר נתנו לי בדיוק את זה, התוכנית לא עוסקת רק בתיאוריה אלא גם מעניקה ניסיון פרקטי. למדתי דברים שאני מיישמת היום בחיים המקצועיים שלי".

היא אומרת שאהבה מאד את האופן שבו בנו את התוכנית, לפי סדר ההתרחשויות במציאות. החל מתכנון הקמת העסק, דרך השלבים השונים של הביצוע, ועד לתפעול - בחירת צוות, בנייה נכונה של העסק מבחינת התפקוד ברמה היומית והחודשית.

"בסופו של דבר, קשרים שנוצרו במסגרת הלימודים בתוכנית, הפגישו אותי עם אורן, הבעלים של מסעדת אריה, שהחליט לתת לי את המפתחות של המקום, ובינתיים אני כבר שנתיים מנהלת את המתחם המהמם הזה".

פורסם ע"י שוקי בתאריך 27/2/2017

יסודות האיור עם עמוס אלנבוגן (אונליין)

עיצוב

קורס האיור הנחשב של שנקר, בהנחיית עמוס אלנבוגן, עכשיו בגירסת אונליין שתאפשר לכם ללמוד מהסלון או במרפסת

12 מפגשי אונליין (זום) בני שעתיים מלאות כל אחד.